Sunday, August 30, 2009

No komen

Berita di bawah saya petik dari satu laman sesawang. Nak percaya atau tidak, terpulang pada anda. Namun inilah hakikat sebenar! ( masing-masing boleh tepuk dada, tanya diri sendiri)

"Walaupun kadar penembusan Internet di Malaysia hanya 54 peratus dan bukannya di antara yang tertinggi di dunia tetapi pengguna Internet sangat tinggi pengetahuan teknologi Internet ini.

Satu kajian oleh Omnicom Media Group (OMG) mendedahkan lebih 80 peratus pengguna Internet Malaysia sering bersembang secara online, menikmati hiburan (mendengar muzik, radio) dan membaca blog. Manakala 64 peratus menonton video secara online dan mengemas kini laman web jaringan sosial mereka. Peratusan ini berbeza dengan Australia (57 peratus) dan Korea (31 peratus).

Kajian yang diadakan bagi lima negara Asia Pasifik ini melibatkan Malaysia, India, Korea, China dan Australia. Kajian ini juga menyatakan 78 peratus daripada pengguna Internet Malaysia memuat turun muzik, filem atau rancangan televisyen, 86 peratus cenderung kepada permainan komputer dan 91 peratus terlibat dalam pertukaran mesej."


...shhhh...muhasabah diri...muhasabah diri....

sumber: Haluan.org.my

1 comment:

Anonymous said...

A mio parere, si sono errati. Io propongo di discuterne. [url=http://lacasadicavour.com/tag/tadalafil/ ]cialis senza ricetta [/url]Questo messaggio, incredibile))), molto interessante per me:) http://lacasadicavour.com/tag/cialis/ cialis compra Credo che lei abbia sbagliato. Sono sicuro.